Välkommen

Sommaren har äntligen entrat Sverige! Värme och bikini - it's on! Så sjukt skönt, särskilt med tanke på att C-uppsatsen nu nästan är klar. Slutinlämning på onsdag och sedan är det lite lov över helgen innan presentation och examen! Aaaaah, nervöst. Ska jag verkligen bli vuxen på riktigt nu?

Tur att man ska plugga ett par kurser i höst så man kan fokusera på jobbsöket ordentligt. Ny energi och motivation efterlängtas. Känns bra att plugga de grafiska kurserna också så man spetsar kompetensen lite. Känner att det måste liksom bli rätt denna gången, måste känna mig nöjd med valet och utgången av det hela. Har redan en treårig yrkesutbildning i ryggen som jag inte är nöjd med (själva yrkesvalet alltså). Den här gången ska vi erövra världen!

Sitter just nu och sammanställer början på framtiden för tävlings-sponsorskapet i stallet. Nya alternativ och paket ska tas fram för att sedan ragga sponsorer. Riktigt roligt men jag önskar jag haft lite mer tid att lägga ner på det just nu. Får ta en extra spurt nästa vecka! Men nu ska jag återgå till detta. Ett par företag ska ringas och om 20 min blir det lunch med Sabina :)

Dagens citat:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0