Seminarie-dag

Idag är det seminarie-dag! Började morgonen med att vakna med ont i halsen och ett allmänt tjockt huvud (känslan alltså). Somnade om en stund men fick slutligen tvinga mig upp. Jag behöver sommarlov. Men som sagt idag är det seminarie och opponering samt presentation gjordes under förmiddagen. Jag och Jossan passade även på att sola en sväng, otroligt skönt! Träffade på Steffi på ängen och snackade lite skit. Längesen nu.

Nu är jag bara hemma på lunch och vid 13.20 bär det av till skolan. Gah vad jag önskar vi var klara med allt nu så man bara kunde njuta av sista tiden och det fina vädret! Imorgon ska jag iaf ha minisemester i Göteborg med mamma. Mys! Ska leta lite klänning till examen och passa på att besöka storstan.

På tal om klänningar så gjorde jag ett par inköp på Nelly häromdagen. Jag vet, jag har lovat att aldrig mer handla där för att de är sjukt dåliga att ha och göra med många gånger. MEN jag älskar ju deras kläder. Dagens i-landsproblem. Beställde en långklänning som jag ska testa om den går att ha på examen, ett par fina skor (också till examen) samt en kappa som jag tittat på tidigare och som nu fanns för halva priset, enbart kvar i min storlek! Det var ju helt enkelt menat.

Långklänningen är dock i en mintgrön färg. Fanns inte kvar på hemsidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0