Mållinjen är nära!

Sitter i biblan idag igen. Jag och Jossan skriver så fingrarna blöder! Börjar bli riktigt hungrig nu men har fortfarande ett gäng tables att skapa innan lunch. Vi har satt upp mål för dagen och som det ser ut nu kommer de hållas! Endast conclusion/manegerial implications, limitations and future research kvar efter lunch! Wohoo!

Ikväll blir det en tuff hoppträning inför tävlingen på söndag och sedan att fixa ryttarmeddelanden. Har mycket kul som händer denna veckan i stallet och hoppas kunna uppdatera med lite bilder från äventyren! Det känns som om arbetet för utveckling har påbörjats ordentligt - KUL! Ser så sjukt mycket fram emot hösten och alla nya sponsoravtal som vi ska ragga upp! Hehe.

Nu ska jag gå ett varv i biblan så blodcirkulationen kommer igång innan jag får leka i Excel och paint - favoritprogrammen. (Nördigt, jag vet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0