Long time no see

Bloggen har tagit lite för-sommarlov då jag haft fullt upp med C-uppsats avslutande, tävlingar och annat skoj! Nu är iaf uppsatsen inlämnad och det känns SÅ skönt! Det gick riktigt bra för oss på slutpresentationen också så jag ser fram emot att få betyget, spännande!

Det är alltså examensdag imorgon och jag sitter och är nostalgisk över de senaste tre åren. Man har varit med om så himla mycket roliga saker och livet på campus är verkligen underbart, om än något påfrestande ibland hehe. Och det är ju trots allt människorna runt omkring en som gjort de här åren så bra! Tänker tillbaka på ettan och alla galenskaper vi hittade på. Lyckades dessutom skrapa fram den här låten som verkligen har många minnen inblandade!


Vi får se när jag tar mig tid och blogga nästa gång. Som sagt vi har lite sommarlov här. Kommande veckan/nästa vecka är fullspäckat med planer;
Torsdag: Examensdag - cermoni, middag hos föräldrarna, bankett
Fredag: Jag och D får tillgång till nya lägenheten och flyttar!
Lördag: Grillning och inflyttningsfest - pumptömning på Sivans
Söndag: Packa
Måndag - Måndag: ALICANTE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0