Desperat

Jag känner att jag verkligen är i desperat behov av semester just nu! Även om det är mycket kul som händer just nu så är det mycket i allmänhet. Har du någon gång haft en dag där du inte haft något planerat förrän på eftermiddagen? Och du tänker att du bara ska ta det lugnt och slappna av på förmiddagen, göra saker för dig själv och bara njuta. Men så slutar det med att du bara går och tittar på klockan och undrar hur du ska hinna med allt och samtidigt ha en tid att passa? Så känner jag lite idag. Längtar utomlands till sol och värme, och att lämna klockan hemma.

Känner också att min längtan tillbaka till USA börjar ta fart ordentligt igen. Vet inte om det är den stundande sommaren som påverkar men jag längtar tillbaka till allt det stora och alla möjligheter. Hoppas verkligen att våra tjejplaner att ta lite semester i höst går igenom!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0