Update update update

YES vi fick lägenheten vi ville ha!!! En stor och fräsch 3:a på 3:e (högsta) våningen med utsikt över tufvanängen. Öppnare ytor och dessutom badkar! Totally amazing! Vi ringde Hyresbostäder i morse och fick veta att den som stod etta på båda lägenheterna vi sökt inte hade svarat = vi fick den vi ville ha! Så nu blir man kvar en sväng till i Växjö iaf. Passade på att kolla i stallet om det fanns möjlighet att hoppa på tävlingsprojektet nu i vår också och det gick bra. Så nu blir det även lite tävlingar i vår, kul!! Ringde även i morse till en skola i Malmö som erbjuder en kurs till hösten på distans som jag verkligen vill gå, berättar mer när jag vet hur det ser ut med detta.

I övrigt så rullar dagarna på. C-uppsatsen är mycket i fokus just nu och vi skriver metod så fingrarna blöder. Har gått ganska bra idag, om än något långsamt. Men vi har hela tiden vägen utstakad framför oss och vet vad vi vill och vad som behövs göras. Vi ska bara hinna det också hehe. Det där med mat är dock lite omotiverat för tillfället. Man orkar liksom inte anstränga sig på dagarna och fixa något. Så dagens lunch: Pytt i Panna med ägg och ketchup. Dagens kvällsmat: Pommes med ketchup.

Imorgon ska jag ta mig upp till Samarkand och luncha med mamma. Mycket trevligt, var längesen nu! Hela familjen håller sig tydligen uppdaterade här så jag gjorde ju en tabbe som skrev om lägenhetssöket innan det var klart. Skulle ju ringa och överraska haha.

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis till lägenheten :D

2012-03-20 @ 09:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0