Tisdag

Trots att det var mycket moln på himlen när man vaknade idag så tittar nu solen fram lite grann. Är helt övertygad om att det blir en fin dag idag också. 18 grader säger SMHI. Å andra sidan vill jag inte riktigt tro på deras prognoser för tillfället eftersom att de påstår att det ska snöa kl 20 på lördag. Knappast, vägrar jag tro på. Det är ju sommar nu!


Dagen bjuder på ytterligare teoriplugg. Ska även luncha med Darnfors idag och kolla framtidsutsikten. Börjar bli dags att verkligen sätta sig in i vad man ska göra i höst. Men först ska vi ju ta examen och jag blev lite fundersam när jag kollade igenom tidsschemat för examensdagen idag.. Vi ska fotograferas vid 9.00. Inser du hur tidigt 9.00 är om man är tjej och ska fixa till allt? Hår, smink, kläderna, hinna äta frukost?? Det blir helt enkelt till att gå upp vid 6. Jag hade tänkt boka klipptid på morgonen och därigenom få håret fixat men det får nog bli kvällen innan eller ett par dagar innan så håret hinner lägga sig ordentligt.

Nu: Dusch och plugg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0