Sol och värme!

Eller ja, iaf sol och värme så länge det inte blåser. Men riktigt härligt väder just nu! Har kännts som om det varit långhelg denna helgen eftersom vi hade inlämning i torsdags och sen tog lite ledigt under fredagen. Riktigt skönt! Passade på att hälsa på föräldrarna igår eftermiddag. Vi grillade och sen firade vi Danne lite som fyller 25 på torsdag! Han fick en brödburk och ett gäng grillbestick, precis vad han behövde :) Sedan var vi på bio igår kväll, Safe House var det som rullade. Det var helt ok, ingen wow-film men helt lagom en lördagkväll sådär.

Idag har vi varit ute och gått en sväng på morgonen, ätit lyxfrukost och spenderat en stund på Samarkand. Danne köpte 2 par skor och jag tittade på hehe. Tänkte strax knalla upp till stallet för att kolla om det ligger nån lönespec där och väntar på mig, hade varit trevligt att veta hur månaden kommer se ut eftersom det är en sjukt jobbig månad på utgiftsfronten. Alla extra pengar är välkomna! Ska gå förbi Tufvan också där Bella och Norrlands har loppis. Vem vet man kanske hittar något kul :)

Nu när solen kommit fram så börjar res-suget göra sig medvetet. Blir förhoppningsvis en liknande resa som förra året när vi åkte med Dannes bror m flickvän. Otroligt roligt och vi lyckades dessutom hitta både boende och flyg till bra pris så en billig vecka på Malta och 30 grader. Inte illa. Ser fram emot sommaren!

Här kan jag tänka mig att spendera sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0