Reverse

Japp nu har vi gått tillbaka till det förbannade teorikapitlet och försöker skriva om det till ett A. Det ska gå om vi så ska sitta hela nätterna! Känns dock riktigt tungt att behöva gå tillbaka till de delar som vi kämpat mest med och som varit det jobbigaste i hela uppsatsen. Motivationen är inte riktigt på topp skulle man ju kunna säga. Satte mig utomhus efter lunch och tänkte njuta av solen samtidigt som jag pluggade. Satte mig utanför Dannes fönster så jag kunde ha sladden till datorn kopplad till uttaget i köket via köksfönstret och ut. Fungerade perfekt. Tog med mig en egenkomponerat nöt, aprikos och russinmix och den nya citron/lime saften som jag köpte häromdagen samt en filt och en kudde. Helt perfekt. Enda problemet: Det var så ljust att jag inte kunde se datorskärmen. Så det var bara att packa ihop och gå in igen. Måtte det vara bra väder i helgen!!

Nu är iaf dagens del nästan färdig, vilket känns otroligt skönt. Det bästa av allt är att det fortfarande är någorlunda ljust ute, det känns som om sommaren är på väg!

Fick en släng av köpbegär tidigare och klickade hem två par skor och två par klänningar från Nelly. Tanken är att jag ska kolla vilket som passar och skicka tillbaka resten hehe. De hade en kampanj nu dessutom att man betalar i juni, så jag unnade mig faktiskt dessa klick, och allt utom en klänning var på rea, men den kostade under 300:- så jag tycker det var bra kap ;)

Dagens inköp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0