Okomplicerat

Jag älskar nordicfeel.se! Det är andra gången jag beställer smink därifrån nu och allt går så himla smidigt! Det är dessutom way billigare än i butik. Det bästa av allt är att de har gratis frakt och en massa olika alternativ för betalning. Just nu har de en kampanj med Klarna som innebär att man betalar i april. Självklart kan man betala tidigare vilket innebär att man kan vänta tills pengarna kommer (vilket i princip är själva grejen med att ta på faktura enligt mig) och sen bli av med det. Förra gången jag beställde fick jag sakerna två dagar senare så de är snabba med leveranserna också. Helt perfekt. Och som sagt, sjukt mycket billigare! Köpte en foundation samt en mascara nu. I butik hade jag fått betala ca 160:- för foundationen och 130-140:- för mascaran. På nordicfeel.se: 200:- sammanlagt. Det kallar jag kap!

Dagens inköp: Max Factor Colour Adapt foundation - 105:-
Maybelline The Colossal Volume Express Waterproof Mascara - 95:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0