Leo hänger läpp

Trots det tråkiga vädret så känns dagen helt ok. Har varit uppe sen strax efter 6 och redan betat av både morgon- och lunchtjänsten i stallet. Ska nu pausa lite och försöka plugga en aning för att sedan gå på årsmöte, rida en snabbis och ha kvällstjänsten. Fullspäckad dag.

Jag har tidigare skrivit en del om katten Leo som bor i stallet och här kommer nu åter en rad om honom. Han är så fruktansvärt söt, och jag som fortfarande är väldigt skeptisk till katter (även om jag tycker om dem lite mer nu än för ett par år sedan). Jag skulle tejpa ihop och sätta upp ett par lappar i stallet och Leo skulle prompt stå över alla papprena och gnida huvudet mot min mage för att få min uppmärksamhet. Och när jag sedan skulle gå hem satte han sig demonstrativt framför dörren och hängde läpp.

Leo vill inte att jag ska gå hem.

Och vem kan motstå dessa ledsna kattögon?
Jag var självklart tvungen att stanna en stund till för att kela lite.



Kommentarer
Postat av: Bella

Naw va sööööt!

2012-03-19 @ 16:20:12
URL: http://barabella.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0