Lägenhetssök

Idag ska jag och Danne gå och kolla på lägenhet nr 2. Nr 1 var vi och kollade på igår. Vi har fått erbjudande på två treor i samma hus men med något olika planlösning och på olika våningar. Vi vet redan vilken vi helst vill ha men vi ligger tvåa på båda lägenheterna. Det är samma person som ligger etta på båda så vi kan ju bara hoppas på att denne tänker tvärtemot oss när det gäller att välja vilken man helst vill ha. Men detta betyder också att vi definitivt kommer få en av dem! Så det blir min fjärde flytt sen 2008 här på Campus till sommaren! Började i en liten etta november 2008, flyttade ihop med Lovisa i en tvåa i januari (eller var det februari?) 2010, skaffade mig min egen tvåa augusti 2010 och nu blir det alltså en ihopflytt med Danne i en trea juni/juli 2012. Bra resa.

Men nu dags för mer plugg innan visningen!

Gillar vinnarlåten mer och mer för varje gång jag hör den. Fantastisk röst!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Diggar den stenhårt också ;)



Vi tycker det är jättekul att vi också får veta denna nyhet också.... /Familjen



Hahaha

2012-03-17 @ 20:12:53
URL: http://hhannapanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0