Egentid

Ikväll har jag lite egentid. Har varit i stallet och haft stalltjänst och nu sitter jag och väntar på att Criminal Minds ska börja på 9:an. Har kännt mig lite extra sjuk de senaste två dagarna och blev hur glad som helst när jag kommer hem efter stallet, helt slut, och hittar det här i kylskåpet:


Precis vad jag behövde. Snacka om att ha världens bästa pojkvän! Idag var också sista dagen på metodkursen vi kört stenhårt denna veckan. Har varit otroligt bra, bland det bästa vi fått på den här utbildningen kan jag säga utan tvekan! Dr Magnus (som vår examinator så roligt kallar honom) kan vara den mest pedagogiska föreläsaren vi haft hittills. Är otroligt taggad på att sätta igång med metod-delen nu. För mig och Jossan kommer det krävas mycket struktur och diciplin för att vi ska få ihop det här på ett bra sätt, men jag är övertygad om att vi löser ett A (hehe).

Vår snygga modell som vi fick göra häromdagen över våra teorier.

Imorgon funderar jag på om jag ska åka in till stan en sväng och bara gå omkring. Har inte riktigt budget för att handla saker, men gå omkring och komma bort från campus är ju alltid trevligt. Måste försöka få tummen ur och skriva ihop det där CV:t också så jag kan få med mig dem nästa vecka när vi åker till Göteborg. Ska gå omkring i Växjö också och se vart jag kan tänka mig att jobba i sommar. Vill gärna göra något annat än vården i år, men det är ju alltid backupen.

Men nu börjar Criminal Minds om 1 minut. Dags att gå!

Underbar bild på en av stallkatterna. Alla har ju sina ställen de gillar att sova på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0