Dåligt av mig

Har varit sjukt dålig på att blogga på sista tiden. Vi hade deadline igår och vi skrev tills händerna blödde! Har helt enkelt inte haft ork att blogga efter fullspäckade dagar med plugg. Men nu är jag tillbaka!

Idag har varit en sån där skön dag. Solen har gassat ordentligt och jag har varit ett par vändor på stan, kollat på lägenheten igen och träffat Sabina en sväng. Gick upp till ICA och tog en glass på vägen, årets första vårglass!


Blev en 88:an, favoriten!

Har dessutom (otroligt nog) gått och kärat ner mig i två par skor! Ett par stövletter som jag bara älskar och ett par somriga pumps som jag mer och mer funderar på om jag verkligen kan existera utan! Bedöm själv:


Nu blir det ett avsnitt av Vampire Diaries, händer en massa spännande i den serien just nu! Ska fundera på någon form av kvällsmat också. Har försökt utnyttja dagen så mycket som möjligt så det där med mat kom lite i skymundan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0