Busy busy day

Idag har vi haft första företagsbesöket. Gick riktigt bra, trevlig människa vi intervjuade och vi fick mycket info! Vi tog sedan och satte oss i solen vid vattnet och käkade lite lunch innan vi satte oss i bilen för nästa stopp: Ullared.

Utsikten från vår matplats

Sjukt härligt väder!

Efter detta blev det alltså en tur till Ullared där jag mest köpte småsaker. Budgeten är inte den största och mest generösa för tillfället. Blev ett par nagellack, ett nytt dressyrspö, TreSemme schampoo och balsam mm. Tänkte försöka lägga upp bilder på dessa de närmsta dagarna. Ullared hade dock en massa snygga saker som jag ville köpa till den gemensamma lägenheten med Danne som börjar närma sig! Förutom bilderna nedan så hittade jag även en filt att ha i soffan eller dyl men amerikanska flaggan på. Låter kanske inte supersnyggt men den hade passat sjukt bra in i vår stil på möbler!

Perfekt till vardagsrum
Sjukt cool lampa till fönster som jag tror även Danne skulle gilla

Älskar de härliga färgerna på dessa två tavlor!

Tredje stoppet på detta äventyr var sedan Borås som vi anlände till efter en timmes småvägskörande. Lyckades med att bara bli lite åksjuk vilket jag ser som en stor bedrift för att vara mig! Väl på hotellet (japp vi bor på hotell. Tack pappa för den generösa gåvan av dina hotellpoäng!) vräkte vi ut oss på sängarna, slog på tvn och plockade fram datorerna. Nu har jag suttit och renskrivit allt från intervjun idag och ska nu börja göra mig i ordning för läggdags. Två intervjuer samt bilfärden hem till Växjö väntar imorgon och det är dags att ringa min kära pojkvän för dagsrapport! Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0