Att ha en snygg klänning

... är i princip det viktigaste till examenscermonin/banketten. Och det är SÅ svårt. Sitter och kollar lite då och då men fastnar bara för de dyra sakerna. Typiskt. Hittade iaf en lite billigare snygg klänning att ha på sommaren. Tyckte den var sjukt fin och jag gillar ju zebramönster. Skulle vilja ha ett par stora solbrillor också nu när våren börjar komma (med undantag för snön som kom idag, tillfälligt hoppas jag), vilket jag tänker varje år men kommer fram till samma slutsats: det är helt enkelt inte min grej. Trist.



Känner att detta inlägg var en aning meningslöst hehe men jag har sovit lite kasst inatt så är väl lite snurrig. Mycket tankar om livet, sånt där filosofiskt du vet. Jag är så långt ifrån filosof som man kan komma, så vill gärna tillbaka till verkligheten igen. Tror bara det finns ett botemedel; artikelsökning. Dags att återgå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0