Spänning!

Det händer mycket spännande saker i min vardag just nu! Kan inte riktigt berätta allt här än men det kommer så småningom. Det är mycket checkande och avstämningar med hur saker och ting ska bli och fungera så mycket energi går åt till planering in i minsta detalj (Amelie i ett nötskal).


Har dessutom lägenheten för mig själv i ett par dagar. Danne åkte till sin bror i Halmstad igår och kommer hem imon. Mysigt till en början att vara lite själv, mysa ner sig i soffan framför en serie. Efter ett par avsnitt börjar man dock snegla mot dörren och undra om han inte kommer hem snart. Hehe.

Ny serie jag börjat kolla på, riktigt bra!

Imorgon är också en stor dag; Vi firar officiellt 2 år tillsammans! Eftersom jag jobbar hela dagen och Danne är i Halmstad på dagen så har vi bestämt oss för att gå på bio. Resten av firandet får bli i helgen. Snow white - den nya versionen, är det som gäller imon. Har velat se den länge och ser verkligen fram emot detta!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0