Skjort-yra

Japp, jag vill shoppa. Tro det eller ej. Jag har hållt igen så länge nu för att inte slösa i onödan innan man får pengar. Ska bli skönt att så småning om slopa student-inkomsten och faktiskt kunna unna sig ett plagg eller två när man hittar något. Nu drömmer man mest hehe.

Har letat länge efter ett snyggt och bekvämt skjort-märke för tjejer då jag vill uppgradera min garderob lite grann. Tror jag har hittat ett par stycken nu, måste bara se om de finns på fler ställen så man kan prova passformen. Om inte annat får jag väl beställa och skicka tillbaka om det inte blir bra. Alla hittades på La Redoute.
 
 
Sjukt snyggt med jeansskjorta!
 
Basic skjorta i olika färger. Sjukt billig dessutom! Vill ha alla!
 
Lite annorlunda, men snygga
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0