Myror i kroppen

Idag har jag gått omkring och känt mig riktigt rastlös. Förmodligen för att det var extremt lugnt på jobbet och hur mycket jag än försökte hitta saker att göra så gick allt för fort att utföra. Så det kryper i kroppen på mig nu. Tänkte först gå ut och gå en sväng men hade en del jag ville fixa med hemma först, så klockan blev lite mycket. Sitter nu och kollar på Project Runway All Stars. Brukar tycka det är ett ganska bra program, men idag gnäller de mest över stressen och jag har svårt att koncentrera mig. Ska bli kul att se slutprodukterna dock!
 
Längtar till morgondagen när Danne kommer hem, bio och nån att terrorisera lite smått när jag klättrar på väggarna hehe. (Jag måste verkligen tillbaka till ridningen. Blir så rastlös när det är sommarlov i stallet!)
 
Fina Rotella efter fjärde platsen på lokala hopptävlingen i maj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0