Hejdå vården, hej världen!

Japp nu har jag alltså jobbat min sista dag som undersköterska. Känns lite småkonstigt men otroligt skönt! Från början hade jag tänkt jobba halva augusti och sedan vara ledig några veckor. Men man vet aldrig vart livet för en.

Istället börjar jag imorgon på mitt nya jobb! Ja du såg rätt. Jag har alltså lyckats få jobb nu under sommaren. Allt gick väldigt fort och jag vet inte om jag riktigt fattat det än haha. Företaget heter MySellr och jag kommer nog presentera detta och vad jag gör lite närmre när jag kommit in i jobbet lite mer. Det känns iaf väldigt spännande och företaget är relativt nystartat och därmed i en expansiv fas. Ska bli sjukt roligt att få vara med från början (nästan iaf) och se hur det utvecklas!

Jag hade tänkt göra ett längre och mer utförligt inlägg från början men eftersom blogg.se haft en ko i systemet (vilket de har ganska ofta tycker jag) så gick det inte att logga in tidigare. Och nu måste jag sova. Big day tomorrow!

Så over and out. Hörs vidare!
 
Hejdå Splg. Tack för dessa 4 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0