Skärpning!

Har verkligen varit jättedålig på att blogga den sista tiden! Får bli skärpning med det! Idag är en sån där riktigt slapp dag. Har försökt komma på saker som måste göras, men har liksom inget riktigt måste just nu. Kan ju vara skönt iofs men det har varit så lite för länge nu så börjar bli rastlös. Vill att C-uppsatsen ska sätta igång på riktigt nu! Vi väntar fortfarande på mail från handledaren om när vi ska ha första mötet samt ett schema.. Inte så mycket vi kan göra innan universitetet tar sig i kragen och ger oss lite information.

Så min dag har bestått av följande: Hämtade Jossan på stationen vid 10-tiden, åkte och handlade på Willys med Jossan, hem och fixa lite med smått och gott, kycklinglunch, ridning 19.00 ikväll.. Det är hela tre timmar kvar. Funderar på att baka bröd, mest för att ha något att aktivera mig med. Imorgon hoppas jag vi fått mailet från handledaren så vi kan börja jobba lite. Från 16 - 20.45 ska jag sedan gå bredvid som ridlärare i stallet! Ska ev börja vikariera lite vid sjukdom osv. Har ett breake på en timme med hoppträning också. I övrigt denna veckan så är det hockey som gäller på torsdag. Ser jag verkligen fram emot!


Nästa stora rapartist?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0