Presentation och shopping

Igår hade vi presentationen av vad vi vill skriva om i C-uppsatsen. Gick riktigt bra och vi fick jättebra feedback och tips! Så nu är allt i rullning. Idag har vi lagt schema, blickat framåt mot undersökningar och teorier samt sammanställt alla frågor vi har i ett dokument som vi ska ha med till handledarmötet nästa vecka.


Dagens mellanmål: Smoothie på jordgubbar, hallon och vinbär!

Senare på dagen mötte jag upp min utbytesstudent Martheke och Jule (tysk utbytesstudent) för en vända till Samarkand och middag. Martheke fick min tjock-tv som jag haft i sovrummet men inte längre vill ha och jag skjutsade dem hem så de ville bjuda på middag. Kinamat är ju aldrig fel så självklart tackade jag ja! ;) Mycket trevlig kväll. Har också klappat lite extra på Jossans bil idag som jag ska sitta barnvakt åt över helgen medan hon är i skånelandet!


Dagens enda inköp: Halsband på Glitter 18:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0