Oops I did it again

Japp jag har köpt nya skor! För ganska längesen nu var jag inne på din sko och hittade ett par bruna stövletter som jag bara älskade! Var inne i butiken flera gånger och bara provade och gick omkring i dem och önskade att jag kunde köpa dem. Problemet? De kostade 900:-.  Igår var jag inne på din sko i Borås för att kolla rean, och vad hittar jag? Stövlarna är nedsatta till 499:- och finns bara kvar i min storlek. Det var ödet helt enkelt! Så nu finns de i min skosamling!

Finfina skorna!

Jag har alltså befunnit mig i Borås i ett par dagar nu. Igår var vi och såg The girl with the dragon tattoo, en riktigt bra tolkning av filmen faktiskt! Enda nackdelen var väl att de blandade in svenska lite då och då vilket gjorde filmen mindre trovärdig enligt mina åsikter, men fortfarande väldigt bra film! Vi har också spenderat en hel del tid med att gosa med Tindra, Dannes mammas katt. Hon har hittat ett nytt gömställe i lägenheten och blev nästan påhoppad av Danne, men som tur var såg han henne innan!


Tindra som tjurar lite efter att vi hittat hennes gömställe under täcket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0