Microsoft Office

Office paketet är min bästa vän! Jag har alltid älskat och haft lätt för grundprogrammen i Office paketet; PowerPoint, Word och Excel. Älskar smidigheten, kortkommandona och hur mycket de kan underlätta i vardagen! Nu har jag uppdaterat och lagt till ett par program till i Office familjen, nämligen OneNote och MS Project. Jag är helt såld måste jag erkänna! I Ms Project kan vi planera vår C-uppsats in i minsta detalj och sedan använda oss av OneNote för att skriva, göra tabeller, fixa mallar & enkäter, hålla möten i programmet med varandra där vi kan ändra saker i dokumentet samtidigt osv. Helt fantastiskt bra ju! Önskar jag hittat dessa till tidigare arbeten, särskilt när vi haft fler än ett arbete samtidigt. Hade varit perfekt för att hålla koll på allt!

Bjuder på några låtar som rullar i bakgrunden och triggar mitt bra-iga humör!


Och avslutar med ett citat från Kapten Röd:

"Glöm dom som vill sänka dig,
sudda bort bad minded tjommar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0