Helg

Nu är snart helgen över igen. Går alldeles för fort! Började lördagen med en fantastisk brunch på Sivans, något som var väldigt länge sedan. Gick sedan hem och bäddade ner mig i soffan där jag också stannade hela eftermiddagen på grund av en hemsk förkylning som attackerat mig nu i helgen. Har förvisso gått och väntat ganska länge på att den ska bryta ut. Har sedan nyår ungefär haft känslan av att ha en infektion i kroppen, varit trött och hängig osv, men förkylningen har liksom inte velat komma fram. Nu däremot är den här med full kraft och gårdagen spenderades alltså i soffan.

Under kvällen kände jag mig dock lite piggare och gick upp till Ica med Danne. Inhandlade lite smått och gott och gjorde sedan nöthamburgare med friscobröd, mums! Till detta kollade vi filmen Zookeeper. En ganska rolig film om en zooskötare som är olyckligt kär och en bunt talande djur.

Söndagen har hittills varit ganska slapp. Tog sovmorgon till halv nio tiden då hela huset hade fest till två inatt = jag kan inte sova. Tog sedan en lång dusch och en mysig frukost framför pojkvännens tvspel hehe. Har nu precis skrivit ut alla papper till stipendiet jag ska söka och ska strax ta mig bort till Pressbyrån och brevlådan. Hoppas verkligen att jag får stipendiet! Fingers crossed. Handling och bio står också på schemat idag. Mission Impossible 4 med lillebror ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0