Feghet

Jag blir så arg! Såg en video postad på facebook precis där en kille (säkert inte mycket äldre än 17-19) blir attackerad på en bakgård av 7 andra killar i samma ålder. De sparkar på honom, hoppar på honom, slår med knytnävar osv. En kille tar tag om halsen på honom och håller fast honom medan de andra rotar igenom hans väska medan de fortsätter slå. En av dem drar bort den hjälplöse killens hand från hans ansikte och slår honom med en sko i ansiktet. Där stoppar jag filmen och vägrar se mer.

Inte nog med att det är 7 puckon som förmodligen aldrig kommer bli något här i livet som misshandlar och rånar honom, de är dessutom så fruktansvärt FEGA att de bär huvor allihopa och några har masker för ansiktet. Är inte det höjden av feghet? Vad är syftet med att filma någon bli misshandlad, skratta åt det och dessutom stolt lägga upp det på YouTube om du ändå är så feg och patetisk (ursäkta, jag blir sjukt upprörd när jag ser sånt här) att du inte vågar stå för vem du är?! Jag tänker inte posta filmen här för den är hemsk och idiotisk. Var bara tvungen att skriva av mig frustrationen över människans dumhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0