Csn och fika

Idag har varit en väldigt fartfylld dag! Började dagen med ett trevligt besök av fina Jossan! Satt och skvallrade lite samt pratade C-uppsats. Sedan åkte jag ner på stan där fika med gamla stallkompisen Anne väntade. Vi besökte ett relativt nytt café; Condeco. Ligger i en nyöppnad passage på Storgatan. Väldigt mysigt och helt ok priser. Allt de säljer är i Amerika-format, dvs jättestort, så egentligen hade vi kunnat dela och ändå bli mätta. Vi valde dock att vräka i oss varsin mega-kanelbulle, det är ju ändå fredag :)

Vid två-tiden mötte jag upp min bror som skulle ut på prao-jakt. Följde med honom upp till Samarkand och Maxi där han fick ett namn och telefonnummer, människan han skulle prata med var självklart inte där.. Typiskt. Men vi roade oss med att gå omkring på Samarkand lite och sedan ta en sväng till Donken. Då händer den konstigaste grejen.. Det fina soliga vårvädret bryter plötsligt ut i snöstorm! Just det, vi bor ju i Växjö.

Hittade en massa saker på Gina Tricot som jag vill köpa, men får nog vänta till måndag när CSN kommer. Massa pengar i januari, me like! Tänkte passa på och unna mig en klippning också, känns väldigt välbehövligt!

Fina saker från Gina som förmodligen får följa med mig hem på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0