Vårfeelings!

<div style="line-height: 20px">
Det är sol! Och snön är borta! Även om det förmodligen fortfarande är lite småkallt (iaf om man stoppar ut handen genom fönstret) så tänker jag vägra vinterjacka och panik över idiotiska annonseringar från ett idiotiskt universitet idag, sådetså! Måste dock sitta inne och skriva en massa idag, men funderar på att efter lunch gå bort till bibblan och sätta mig i nåt fönster med nåt gott och dricka och solen i ögonen och fortsätta skriva. Men bara kanske, jag har ju sol hela dagen i min lägenhet också!

Var inne på Jossans blogg och såg den nya juicen hon köpt. Och tjena vad sugen jag blev! Vill åka och handla en massa våriga saker! Tänkte jag skulle få in lite mer av favoritfärgen turkos i lägenheten nu i vår. Lila i all ära, men det är ju lite mörkt och mer höstigt, iaf de färger jag har. Skulle vilja byta ut alla mina mörka möbler till ljusa med, kanske vitt bara för att öppna upp lägenheten och få förändring. Har haft svartbrunt (från ikea såklart) i 4 år nu. Börjar tröttna lite även om det är snyggt. Det drar till sig mycket damm också..

Men men, nu är det dags för plugg och frukost! Såhär såg det ut utanför mitt fönster idag!
Sol utan snö!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0