Tv3 Play

Aaaah äntligen färdigskriven inför inlämningen! Nu är det bara en del + finslip kvar på teorin, skönt! Tänkte belöna mig själv med lunch framför ett avsnitt av Project Runway på tv3 play. Men vad händer? Var femte minut vill den buffra och vägrar sen gå igång igen. Har stängt ner, laddat om, väntat och väntat. Men nu har jag gett upp. Ska sätta mig och opponera lite inför morgondagen och sedan blir det stallet. Går bredvid mellan 16-21 ikväll. Lite tungt känns det idag men det är nog för att jag varit så stressad ett par dagar över plugget och pga allt skrivande. Hade varit skönt med en ledig kväll. Först på fredag jag kan ta en kväll och bara göra ingenting.

Borde kanske slänga på mig lite nagellack. Åkte och tröstshoppade (eller ja, jag skulle handla med) i lördags när jag var så stressad. Så nu äger jag ett blått nagellack wohoo!


Resultatet av shoppingen. Depend nailpolish nr 255.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0