Stressad själ

Det är sällan jag säger att jag hatar saker, av den enkla anledningen att jag tycker det låter så illa. Så allvarligt. Det är ju allt som oftast bara saker man tycker illa om. Men det finns en sak som jag mett gott samvete kan säga att jag hatar. Och det är när min själ är stressad. Du vet när man vaknar flera timmar för tidigt på morgonen och inte kan somna om för man är stressad. När det känns som om man har hjärtklappning fastän pulsen är lägre än vanligt. Svårt att andas, allt känns jobbigt och man blir helt handlingsförlamad. Iaf jag.

Idag har jag tre saker på listan. Skritta en häst i stallet som varit halt, träna med Jossan och plugga klart artiklarna. Men som sagt, när jag är stressad i själen blir jag handlingsförlamad. Stallet hade jag tänkt klara av på fm för att sedan kunna spendera resten av dagen med plugg och träning. Vad händer? Ingen aning. Nu är iaf klockan snart dags-att-åka-till-träningen och ingenting har blivit gjort. Och jag är fortfarande lika ångestladdat stressad. I hate it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0