Söndagsmiddag

Idag kommer mina föräldrar på besök och jag håller på att städa lägenheten. Det är inte mycket att städa egentligen, men man blir så irriterad på sig själv att man inte kan lägga tillbaka saker på rätt plats direkt istället för att skjuta på det. Jag brukar alltid vara bra på att hålla ordning, överallt utom i min egen lägenhet där jag egentligen borde ha som mest ordning. Inget är så skönt som att komma hem efter en lång dag till en ren och fräsch lägenhet!

Igår spenderades dagen på Samarkand med Jossan. Vi skulle göra en förundersökning till vår C-uppsats, gick riktigt bra och var avklarat på en halvtimme. Sen förtjänade vi shopping hehe. Köpte en massa fina saker som jag kan försöka lägga upp under dagen på bloggen.

Men nu ska jag återgå till städandet och bjuder på städlåten för dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0