Snabba puckar

Har precis kommit hem från stallet. Haft stalltjänst både i morse och ikväll, red Smokey i fm också. Har dessutom däremellan passat på att storhandla med Danne samt skjutsa tillbaka bilen till föräldrarna och träffat familjen. Aktiv dag helt enkelt. Trodde jag skulle vara helt slut nu, särskilt med tanke på hur trött jag var vid fyratiden. Men känner mig riktigt pigg och fräsh. Eller ja, en dusch hade ju inte suttit fel. Men ska upp och möta Danne vid ICA först. Han har varit på Lakers ikväll som tyvärr förlorade. Ser tydligen ganska mörkt ut för dem just nu, trist.

Morgondagen ska ägnas åt att fixa ihop ett CV och att slänga iväg lite jobbansökningar. Tänkte skriva ut lite ansökningar innna jag och Jossan åker till Göteborg den 9:e om det blir av. Passa på att gå in personligen, alltid det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0