Produktiv dag!

Idag har jag varit över en sväng hos Jossan och träffat Vilse, en hund som hon passar emellanåt. Jättesöt liten sak som mest sover med benen i luften hehe. Vi har bestämt potentiella teorier och medan hon kör igenom alla böcker vi kunde tänkas komma på har jag satsat på att hitta relevanta artiklar inom området. Vi har än så länge 5 områden som vi vill skriva om: Online retailing, Customer relationship management (CRM), Service management (inkl. service quality), Strategic service dilemmas och Service recovery. Bara under CRM har jag under förmiddagen läst ca 40 abstracts (sammanfattningar) av artiklar och sållat ner dem till exakt 20 st. Nu väntar genomläsning av deras slutsatser för att sålla ut vilka som kan tänkas vara relevanta eller inte för oss. Så det blir en lång dag.


Men förutom detta har jag lyckats strukturera upp mitt kök (igen) som såg minst sagt överbelamrat ut.. Hade disk, ren förvisso, överallt som inte fick plats i skåpen med mera. Men nu har jag faktiskt lyckats få in allt i skåpen och det är bara ett litet berg kvar som ska diskas, mer som en kulle.

Men först lunch till Houswives of Beverly Hills!

Dagens mellanmål. Choco Pops och Apelsin. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0