Organisering

Äntligen lite organisation på tillvaron! Efter en tung natt med svårt att sova och många uppvaknanden så har jag nu spenderat förmiddagen med att sammanställa alla våra artiklar i olika scheman för olika kategorier. Nu är de äntligen klara och utskrivna och lunch med ett avsnitt av Firman är också avklarad! Har haft bra diciplin idag, något som det varit sämre med de senaste dagarna. Men nu är vi back on track igen! Har nu 5,5 h på mig att skriva innan jag ska dra upp till stallet för ett hårt dressyrpass, ska bli riktigt skönt! Målet är att få 2 av 3 delar klara så jag bara har den sista delen samt finslip kvar imorgon fm.

Har skrittat en häst i stallet, Smokey, nu i helgen som varit halt. Mysigt även om hästen får sina fnatt emellanåt. Han har ju trots allt stått inne ett bra tag nu. I och med att jag tog helgen verkar det som om jag är med i igångsättnings-processen nu för jag fick sms idag om att rida ett par dagar denna veckan också. Sjukt kul! Mycket stall nu. Blir måndag, tisdag, onsdag och lördag. Riktigt bra att ha lite mer i almanackan, av någon anledning blir jag bättre på att planera när det är mycket. Konstigt egentligen att det kan vara omöjligt att följa sin dagsplanering om man har en uppgift, men hur lätt som helst när man har typ 7 saker att göra. Men men, man tvingas väl helt enkelt.


Smokey tror att jag har godis i fickan. Ledde till en mysig bild!

Var på SH'BAM, ett aerobics-danspass på nya anläggningen Moves & Motivation i helgen med Jossan. Var sjukt imponerade när vi kom in i lokalen, stor scen och allt. Själva passet var dock inte riktigt som jag förväntat mig. Det var bra och så men inget speciellt liksom. Och instruktören pratade hela tiden och var nästan lite för mycket emellanåt. "Ni kan inte se sura ut när ni är på SH'BAM, le då, sjung med! Nu sänker jag musiken så ni får sjunga med!" Lite väl. Lägg på ett sjukt högt pris på det och jag stannar nog på Olympen. Men det är ju alltid trevligt att testa något nytt.


Såhär såg det ut i salen. Scenen syns inte så mkt men den är där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0