Ögonont

Har sovit riktigt dåligt inatt. Detta i samband med mycket datorsittande/skrivande och stress över livet i allmänhet har medfört en trevlig huvudvärk och smärta bakom ögonen. Känner mig helt mosig. Det är helt enkelt en sån där dag då ingenting känns motiverande och man helst vill lägga sig under täcket och vakna imon. Inte ens bra väder utanför fönstret. Trist.

Tänkte jag ska upp till Samarkand en sväng senare idag för att kolla om kavajen som jag suktat efter på H&M är samma som den de har på internet. När jag kollat på den IRL så är den nämligen vit/rosa inuti men på hemsidan är den vit/blå. Förvirrande. Det är halva priset på den idag så om det är rätt så beställer jag den! Har kostat 399:- och kostar nu 199:- bättre än så blir det inte. Och jag behöver lite shopping tror jag!

Sjukt irriterande att alla kavajer på H&M heter "Kavaj".
Varför inte döpa dem till något smart så man kan skilja på dem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0