Kyla

Ligger fortfarande i sängen under ett stort tjockt täcke. Jag är egentligen ganska pigg och har varit vaken sen åtta tiden, men det är så sjukt kallt så fort jag sticker huvudet utanför täcket. Så jag ha legat här i värmen en lång stund nu och bara myst. Kollat nyheterna på mobilen där dagens ämne är Breivik samt en kvinna som fått en op-kniv kvarglömd i magen efter en bukoperation för många år sen. Världen är sjuk.

Idag ska jag och Jossan upp till samarkand för att genomföra vår förundersökning till C-uppsatsen, ska bli kul! Blir lite brunch eller lunch innan också, vi har inte riktigt bestämt vad än.

Bjuder på en bild från gårdagens afterschool, supergod mat!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0