Go blog it

Jag vet inte riktigt vad som hände idag. Förmiddagen var oerhört effektiv om man ser till planeringen av livet, utbildningar, c-uppsats osv. Sjukt bra. Sedan gick jag bort till Hyresbostäder som hade lunchstängt, gick istället hem och ringde ICA banken för att fråga lite om delat konto hos dem. Något som kommer införskaffas snaras, mycket smidigare än att ha kontanter varje månad. Sen skulle jag plugga. Gick bra i typ tre artiklar, men efter en stund vaknar jag sedan av att jag är torr i halsen. Jag har alltså somnat sittandes framför artikeln med vidöppen mun och förmodligen både snarkat och sett fruktansvärt rolig ut. Hehe. Har iaf lyckats gå igenom ett par artiklar till och ska köra på ordentligt imon. Är jättetaggad eftersom jag lyckats hitta en massa bra grejer idag i de artiklar jag kom igenom.

Har även sökt utbytesstudier i Europa idag, trots att jag bestämt mig för att inte söka. Som vanligt velar jag i sista sekund och tänker "äsch va fasen, sök nu". Så det gjorde jag. Fem universitet: Danmark, Frankrike x2, England och Schweiz. Fokus på kurser inom grafisk design, e-marknadsföring och eventmarknadsföring. Vet inte om jag vill åka men dörren är iaf öppen.

Nu blir det till att springa över till Danne, äta lite mat och mysa framför en romantisk komedi som han ordnat! Tänkte slänga upp gårdagens citat från min käre pojkvän:

"Jag är skitkul. Go blog it bitch."
- Danne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0