Fredag!

Sitter i bibblan och läser artiklar idag. Har precis haft lunch så det är dags att sätta igång igen. Har varit ganska produktivt idag iaf, lyckats sålla ner från 20 artiklar till 10 som ska läsas mer ingående samt hittat en hel del andra artiklar till nästa område. Har också börjat kolla lägenheter i Göteborg. GAH jag vill verkligen ha framtiden säkrad nu! Hittat jättemånga lägenheter som jag absolut skulle kunna tänka mig, stora, fina och öppna lägenheter med det mesta vi önskar oss.


Den här hade ju inte varit helt fel!

Vi har väl 2 önskemål som står högst upp på listan: gästtoalett samt walk in closet! Många av lägenheterna som finns ute just nu uppfyller faktiskt dessa kriterier :) Genom att utöka områdessökningen blev det plötsligt mycket fler alternativ dessutom. Jag har tidigare varit lite emot exempelvis Mölndal för att det känns som om det ligger jättelångt utanför. Men om man söker vägbeskrivning från Mölndal till universitetet så är deet ca 6,5 km och 9 minuters körväg. Helt ok!

Okej dags att sluta drömma och komma tillbaka till verkligheten. Hej artiklar! Bjuder som avslutning på en skön låt som spelades på MTV häromdagen. Kul och annorlunda video dessutom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0