En helt vanlig tisdag

Idag har vi kört på med metodkursen igen. Vi gick igenom mer grundläggande olika typer av undersökningar och vad man ska tänka på när man skapar och utför dem. Börjar bli taggad på att komma igång med själva undersökandet nu! Har också haft hoppträning nu ikväll, skönt att komma bort från datorn en stund och få lite frisk luft!
Då jag är dö-förkyld för tillfället har jag ingen större ork eller motivation, vilket är lite tråkigt. Men jag hoppas ha tid att vila upp mig i helgen och komma tillbaka med nya krafter nästa vecka! Ikväll blir det iaf att slappna av framför Project Runway x2 avsnitt! Helt såld på denna serie av någon anledning. Har inte fastnat för den tidigare, men jag är väl lite i behov av smått meningslösa serier på kvällarna där man inte behöver tänka så mycket haha.

Var uppe på Samarkand i helgen och var inne en snabbis på NewYorker. De hade SÅ mycket saker som jag ville ha! Hade tänkt visa här på bloggen, men de hade tyvärr inget uppe på hemsidan. Hittade dock dessa sköna kombinationer på Gina. Vill ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0