Train developer

Jag borde bli tågutvecklare. Efter två dagars pendling har jag kommit på en massa bra saker (enligt mig hehe). Som tidigare nämnts så borde de se ut som flyg: 3-stols rader alltså. Det där värmeproblemet är också något som lätt skulle kunna fixas; rumpvärme. På så sätt skulle det bli varmt på morgonen men inte nödvändigtvis på eftermiddagen (just nu vill jag helst sitta naken, jättevarmt!). Dessutom, borde det finnas snacksmaskiner på tågen. Ni vet såna där man stoppar en peng i och får en dricka, macka eller godispåse. Vi som åker långt har inte alltid tid att springa in och köpa något, eller fixa något på morgonen. Och efter en timme är man riktigt hungrig! Självklart ska det gå att betala med sms (eller kort om möjligt). Idag hade jag med mig både nyponsoppa och päron som jag skulle äta på vägen hem. Men de glömde jag såklart på jobbet :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0