Spöregn

(detta inlägg skulle postas kl 18.36. Men eftersom blogg.se alltid har kossor i systemet, som de kallar det, så gick det inte. Watch out for some blog-changes, coming soon)

 

Sitter just nu i Alvesta och väntar på att tåget ska ta mig till Växjö. På hemvägen är det alltid byte här. Ska bli skönt att slippa bytena sen. (just det ä, har nog glömt att skriva ett inlägg om vår kommande flytt till Skövde, får ta mig i kragen helt enkelt!) Vid lunch idag kollade jag ut för första gången och inser att det spöregnar. Sa till kollegerna att det måste sluta innan jag åker hem för jag hade inget paraply med mig, varpå de skrattar och sa att det är fem timmar kvar. Mm jovisst, men vi bor i Sverige. Och mycket riktigt , det öste verkligen ner när jag gick till bussen. Blä. Känner mig som en dränkt katt.

 

Så ikväll blir det till att utnyttja badkaret! Ett varmt bad, nåt gott och dricka och en bok.

 

(mm just det. Danne är på Ullared. Utan mig. Sjukt elakt. Kommer han minsann få äta upp. Vi ska dit. Flera gånger. Snart... Moahaha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0