On my way to the top

Nu har första jobbveckan på nya jobbet sett sitt slut. Har varit mycket info, mycket nytt och många skratt! Jag trivs jättebra! Det är verkligen ett härligt gäng som jobbar här och det känns inte riktigt lika läskigt att ringa upp företag och försöka sälja in våra tjänster längre. Jag har dessutom fått my very first own office (läs desk)! Som rubriken säger, på väg mot toppen nu alltså ;) skämt åsido får det en att känna sig lite bättre än förr. Nu har jag ju faktiskt mitt eget space. Hehe jag vet jag är lite små-fjantig ;) Det är ju faktiskt fredag idag också så jag har unnat mig en yoghurt på espresso house. Såg jättegod ut med hallonkräm eller vad det är och en müsli gjord på nötter, russin och diverse frön. Men nu ska jag försöka ladda upp detta innan teckningen försvinner på tåget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0