Lååååång dag

Hade lite svårt att komma till ro efter semestern igår. Slutade med att jag somnade runt midnatt och när klockan ringde 5,5 timmar senare så kändes det riktigt tungt. Pallrade mig dock upp och fixade till mig, gick till bussen och sov sen 2 timmar på tåget. Skönt! Kom in några killar på tåget i Skillingaryd som trodde jag skulle börja gymnasiet i Jönköping. Dvs de trodde jag var 96:a. Haha två av killarna tyckte det var så pinsamt att de var tvungna att byta plats hehe. Får helt enkelt se det som en komplimang; jag ser uppenbarligen sjukt ung och fräsch ut ;)

Nu på kvällen är jag dock fruktansvärt trött och jag tänker kasta mig i sängen och somna på två röda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0