Turn me on

Riktigt tråkigt väder idag. Perfekt för att sitta och plugga. Ska skriva ihop våra företagsintervjuer idag så vi kan göra en vettig empiri av det sen. Vi fick framflyttat datum för deadline inför nästa seminarie, skönt. Men det betyder också att hela empirin måste vara klar den 26:e. Jag är egentligen inte orolig men det börjar gå upp för en hur lite tid det är kvar och att vi ändå har flera delar att skriva. Det är verkligen slutspurten nu! Gick också upp för mig att man inte kommer att se många av de man spenderat de senaste 3 åren med igen. Vissa känns ju ganska ok att inte träffa igen, men andra vill man verkligen hålla kontakten med!

Går omkring i sommarkänslor också. Vill göra så mycket och bara vara ledig! Ska bli så skönt. Även om man jobbar så kommer jag inte jobba några helger = ledig! SÅ skönt! Bjuder här på en låt som förmodligen kommer gå varm i mina högtalare när värmen kommer igen!

David Guetta - Turn Me On ft. Nicki Minaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0