Pisa

Japp nu står vi på stationen i Växjö och väntar på tåget till Göteborg. Väl där ska vi slå ihjäl tre timmar innan flygbasen går ut till Göteborg city airport! 20.30 stänger gaten och 20.55 lyfter vi mot Pisa, Italien. Landar mitt i natten och ska sen ta oss till hotellet och nya äventyr! Flygnerverna har gjort sig påminda genom drömmar där vi tvingats hoppa fallskärm ur ett plan som delat sig på mitten. Kom och tänka på i drömmen att det är sjukt jobbigt att planera vart man ska hoppa ur ett plan i farten. Om jag hoppar där fram blir jag träffad av vingen direkt, no doubt about that! Hoppar jag där bak så är risken att jag träffas av svansen på planet. Och jag tror inte jag skulle lösa att balansera på vingen i den hastigheten. Sjukt jobbigt hehe. Men eftersom jag nu planerat det här hela natten så vet jag vad jag ska göra om planet går av på mitten. Hoppas inte :P

Men nu kommer snart tåget och jag ser fram emot att rapportera igen efter helgens slut!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0