Påskhelgen

Påskhelgen har börjat och jag ska snart gå och lägga mig för att orka upp tidigt som attan imon! Ska vara ansvarig i stallet hela dagen och klockan står på 06.00. Ska vara i stallet 06.45 är tanken. Hela dagen kommer som sagt att spenderas i stallet fram till ungefär 18.00 och sedan blir det hem och duscha, städa lägenheten lite grann och packa inför Borås. Sedan ska jag lyxa till det med tjejkväll med Sabina! Looking forward!

Klockan 9 går tåget på lördag till Borås där Dannes födelsedag ska firas med släktingar och påsken då såklart. Anna och Rikard (Dannes bror med flickvän) kommer också vilket jag verkligen ser fram emot! De var ju här förra helgen när vi hade 25-års kalas, men vi ses alldeles för sällan! Ska planera resa i sommar ihop igen som förra året, just nu lutar det åt Alicante! Sedan på måndag vid 12-tiden går tåget tillbaka till Växjö och verkligheten igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0