Ögonryck

Morgonen har spenderats med ett handledningsmöte, lika underhållande varje gång! Mycket gester och metaforer och så länge vi håller oss inom ämnet så är det väldigt bra metaforer hehe. Jag och Jossan satt sedan och skrev en to-do list för veckan och nu har vi lunch paus. Vid ett ska vi ha den sista intervjun med företagen och sedan blir det renskrivning av allt material, vilket veckan kommer gå åt till. Tanken är att vi ska vara långlediga över påsk så det blir ordentligt med effektivitet på schemat denna veckan.

I övrigt så har jag muskelryckningar (eller vad det kallas) i mitt högra öga. Har haft det hela dagen och det vägrar sluta. Oerhört frustrerande och jag vet inte riktigt vad man ska göra åt det. Någon som varit med om liknande och har nåt tips?

Nu: Lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0