Ljuset i tunneln

Jag börjar verkligen se slutet på tunneln just nu när det gäller C-uppsatsen. Känns otroligt skönt även om stressen ligger och gnager lite i bakhuvudet. Låter den dock inte komma fram riktigt än eftersom det inte är någonting att stressa över. Än. Jag tror inte det kommer att bli det heller, men när vi i helgen fick den nya informationen om flyttade datum osv så insåg jag hur effektiva vi måste vara i veckorna nu för att slippa sitta kvällar och helger. Det är fullt möjligt och den roliga biten är det som är kvar, men vi måste verkligen hålla uppe effektiviteten!

Hittade en massa fina klänningar igår som jag funderar på att införskaffa till sommar/examenscermonin. Blir dock inte alla pga att det kostar för mycket (dock bara 1500:- för dem alla) men kanske ett par stycken!


Som ni ser mycket blått i år. Känner att jag
måste få in lite färg i garderoben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0