Flygrädsla och Franska riveran

Ett par saker slog mig precis. För det första så ska jag och Danne till Pisa om två veckor, och jag kom på att vi måste flyga dit. Hur många gånger jag än flyger och hur bra det än går så kan jag inte vänja mig vid det. Så fort det skakar till eller låter lite extra blir jag hypernervös och vill åka hem igen haha. Alltid lika skönt när det väl är över. Det bästa är när man är så trött att man helt enkelt inte orkar hålla ögonen öppna och därmed inte heller orkar bry sig om rädslan.



Sedan slog det mig också att min pojkvän ska till Frankrike i flera månader i höst. Han har åkt i förväg till Borås idag, jag ska dit på lördag, och jag insåg hur mycket jag saknar honom redan. Vi har inte hunnit ses så mycket i veckan och nu slog det mig att i höst kommer vi inte ses alls. Kommer vara jättetomt! Tacka vet jag Skype! Och att jag fått sommarjobb så jag kan åka och hälsa på och ligga på rivieran.

Växjö - Antibes: 2041 km, SÅ långt...

Tur att det finns så mycket att se fram emot framöver! Först Borås i helgen, tävling nästa helg och den 29:e, Göteborg med mamma, slutinlämning på C-uppsatsen, syrran konfirmeras, examen med tillhörande cermoni och bankett och sedan... ihopflytten! Ska bli SÅ skönt att äntligen bo ihop på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0