Excitement!

Jag har hittat de perfekta kurserna för mig i höst! Börjar se fram emot detta riktigt mycket! Gäller bara att komma in nu också. Vill ju gärna ha ett jobb med, men ett par av dessa kurserna är sådana som jag verkligen vill gå och känner att jag behöver för att kunna göra ett framtida jobb så bra som möjligt, så därför måste jag försöka kombinera dessa eller jobba häcken av mig för att lösa både och. Jag kommer iaf ha att göra i höst, bra sysselsättning!

Om jag får som jag vill kommer hösten innehålla lite av varje; Adobe-paketet, Make-up utbildning, event- och /eller e-marknadsföring och fotografering. Många av kurserna är på distans och halv- eller kvartsfart vilket gör det fullt möjligt att genomföra parallellt. I värsta fall kanske jag får läsa vissa eller liknande kurser till våren. But I'm so excited!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0